libcrypto.so.2 na REDHAT 7.1

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Prosinec 12 14:15:11 CET 2001

Pavel Vrzal wrote:
: Snazim se nainstalovat nejake novejsi RPM moduly z RH 7.2.
: Napr. sendmail-8.11.6-3.i386 , ale pri instalaci mi system hlasi, ze jsou
: nainstalovany moduly:
: libcrypto.so.2
: libdb-3.2.so
: libssl.so.2
:
: Na Rpmfind jsem nasel, ze libcrypto.so.2 je v balicku
openssl-0.9.6b-8.i386.
: Kdyz se ho snazim nainstalovat, tak mi zase system hlasi, je potreba:
: libssl.so.1 is needed by ....(spousta modulu).
:
: Jak nainstaluji zmineny openssl-0.9.6b-8.i386, abych tam nebyl v konfliktu
: ??

>	Toto neni konflikt, ale tim upgrade openssl odstranujete starsi
>verze knihoven, ktere nekdo jeste potrebuje. Pokud chcete davat
>na pocitac openssl-0.9.6b z RH72, je treba tam zaroven nacpat baliky
>pro kompatibilitu (openssl096-0.9.6 a pripadne openssl095a-0.9.5a).

Prosim polopate....
Ten balik "openssl096-0.9.6", o kterem se zminujete, najdu kde?
Pripadne tady zaznel navrh, abych upgrade provadel pomoci UP2DATE.
Tento system zatim nepouzivam a nevim jestli mi to v tomto pripade pomohlo.
Vysledkem by melo byt, ze budu mit nainstalovanou knihovnu "libcrypto.so.2".
Dekuji za kazdy napad.
P.V.