OT: Re: Technologie Apple

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Středa Prosinec 12 15:28:19 CET 2001

Takze jeste jednou a naposled protoze tenhle thread je silne offtopic!

Neni rec o linuxu x neco !!!!
Puvodni ma reakce byla na tvrzeni, ze 'jabka byly lepsi nez PC' ve flame
threadu o Billu Gatesovi - takze o linuxu to vubec neni .... no a taky
proto je to offtopic proto bychom tuhle diskusi meli tady zabalit ;-)))

Martin