Overeni uzivatele na Linux pres W2K

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Středa Prosinec 12 16:17:37 CET 2001

Zdravim

On Wed, Dec 12, 2001 at 04:08:03PM +0100, Petr Buzrla wrote:
> Preji prijemne odpoledne,
> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
>
> Mam server s Linuxem, na kterem bezi Postfix a IMAP (POP3). Tento server
> bude slouzit pouze jako postovni server.
> Ja bych vsak potreboval, aby na tom serveru nebyly zalozeny uzivatelske ucty
> a overovani pristupujicich uzivatelu
> zajistoval W2000 Server, na kterem jsou vsechny ucty vytvoreny.
>
> Jako reseni me napadlo pouzit NIS nebo overovat pomoci Kerberosu, ale ani s
> jednim resenim se mi nepodarilo
> overeni provest.

dalsi moznosti je postfix,imap,pop3 pres LDAP vzhledem k tomu ze win2000
server by tusim meli obsahovat Active Directory coz je mikrsofti
implementace LDAPu. V praxi jsem to nezkousel, ale vzhledem k tomu ze
klasicke ldapsearch s nim funguje tak by to mohlo fungovat

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk