pristup k X serveru na RH >6.X

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Středa Prosinec 12 17:03:23 CET 2001

On Sun, 9 Dec 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Hadal bych, ze jestli nelze spustit X server, pak je nejspis problem
> v tom, ze Xwrapper se domniva, ze dotycny uzivatel neni nalogovany na
> konzoli (pripadne neni opravneny spustit X server z jineho duvodu).
>
> Tezko rict, proc se tak deje. Specialne, kdyz se ani nepochlubite
> originalni chybovou hlaskou. ;)

Ale pochlubim - ihned po spusteni X (tedy nejen startx ale samotne X
se objevi "Authentification failed" nic podezreleho jsem nezjistil ani
stracem - zavola se Xwrapper a uz to tam je. Nevim jak si ho podat a
nezmenit mu podminky za kterych se spousti - (nastaveni cest, prav apod)
Poradnou  dokumentaci o Xwrapperu u RH nemuzu nikde najit . (Na RH devel
se lidi hadali kvuli zpusobu formulace dotazu ale odpoved zadna)

To co mi nasel google je neco o debianu a tam ma byt jakysi Xwrapper.conf
ale ten u RH (ani na fungujicim stroji neni)

Jedinne co dostanu na locate Xwrapper je

/usr/X11R6/bin/Xwrapper

a to jak na Rh6.1 tak na RH7.0 a RH7.1.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *