podivejte se na tuhle manipulaci

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Prosinec 12 16:41:42 CET 2001

Je nas vic, bohuzel o sobe moc nevime.
Ze by underground nebo disidenti ? to zase ne, zakazany neni.
Vlastne bylo receno, ze pro Linux jsou vratka otevrena ...
Jen to musime prosazovat zespodu. Napred se musi predvest vysledky.
Coz ma taky neco do sebe ...

Patrim do casti technologicke a vsechno nam bezi
na unixu (HP-UX nebo Solaris), trosku laskujeme s Linuxem ...
MS Windows v technologii ? Neblaznete, taky byste neletel
s letadlem o ktere by se otrel MS ... ;-)
Jiste pokusy tu jsou, ale zatim se nam to dari vyseparovat.
Ted tu napr. mame takovy pidisystemek co se koncentruje na Win2k-serv
a maji k tomu byt terminaly s Win2k-prof pres MS terminal services.
Jen pres nase mrtvoly. Budou to PC se Solarisem 8 a rdesktop!
K jednomu nasemu systemu dodavatel taky prosazoval jako xterminal
PC s windoze a eXceed. Suma sumarum 20.000,- za SW za kus,
bez dalkove spravy a bez jakekoli security.
Tak jsme se neptali, flakli tam Solaris 8
a uz nam k plne spokojenosti bezi cca 100 xterminalu ...

PS: ma to jeste jednu vyhodu - neleze nam na to nase IT,
zaprve tomu nerozumi a zadruhe stejne nemaji heslo ;-)

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.307 / Virová báze: 168 - datum vydání: 11.12.2001