SoundBlaster 16 v SuSe 7.2 vyreseno - castecne

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Čtvrtek Prosinec 13 08:02:25 CET 2001

Tak to asi urcite neni VIBRA16.
Znam dost dobre kartu VIBRA16 ISA nonPNP,
programoval jsem ji direct pod DOSem, ma 8bit i 16bit,
a je 100% (mozna 200%) kompatibilni se SB16.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.307 / Virová báze: 168 - datum vydání: 11.12.2001