Xamian a Mandrake

Miroslav Bajtos mirco na matfyz.cz
Čtvrtek Prosinec 13 09:42:16 CET 2001

On Thu, 06 Dec 2001 07:29:49 +0100, Matus Hrusovsky wrote:

> Zdravim.

> A co chcete "obejit" ? :-)
No, napriklad ze instalator hlada adresar ../Mandrake/8.1/...
alebo nieco na ten sposob. Ked som zmenil v /etc/mandrake-release
nastavenie na 8.0, tak sa to rozbehlo, ale nakoniec sa mi instalacia aj
tak nepodarila.

> Skusali ste to vobec ?
A skusali ste to vobec vy ?!

> Kludne to mozete nainstalovat, nie je v tom ziaden problem... Novy
> Evolution 1.0 bezi v pohode aj na MDK 8.1 (Neviem o ziadnom dovode preco
> by nemal...)

Mno, to je pravda, daju sa stiahnut rpm balicky pre MDK 8.0 z
ftp.ximian.org, s tymi sa to naistaluje uplne v pohode.

Jediny problem ktory s tym mam je ten, ze evolution-mail mi pod beznym
userom hodil segfault a tym padom to je v hajzlu. Pod rootom to beha,
takze asi bude problem s pristupovymi pravami k Corbe, OAFu alebo nejakej
podobnej veci.

							mirco