Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Prosinec 12 14:50:39 CET 2001

Michal Krause wrote:

> Zakladni sada TTF fontu od Micro$oftu (nebo spis Monotype ci jak je to
> tam vlastne provazane...) je AFAIK volne siritelna (viz
> http://www.microsoft.com/typography/). Problem je v tom, ze jsou ke
> stazeni bud jako samorozbalovaci exe pro Windows nebo v nejakem
> formatu pro Maca, ani jedno se mi nepodarilo na Linuxu inteligentne
> rozbalit (to pro Maca ano, ale lezlo z toho neco jineho, nez jsem cekal;
> mimochodem, vite o tom, ze nektere samorozbalovaci exe staci prejmenovat
> na .zip a unzip je pak rozpakuje? :)
>
> Nakonec jsem zjistil, ze jsou k mani v rpm balicku jmenem webfonts
> [...]
no napr. debian sid (mozno aj ine, neskusal som ) ma balik, ktory sam
stiahne a nainstaluje MS fonty
btw, ten antialiasing potom ide o.k. aj s kde 2.2.2

                peter bodnar
--
System integrator for LAN/WAN
tel:    055/7283 528