to ADMIN: funguje brana do news?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Prosinec 13 10:28:46 CET 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> David Rohleder wrote:
> : mam pocit, ze nefunguje brana do news, ale nevim, jak to mam
> : zjistit. Prispevky posilam normalne do konference, ale ctu je v
> : newsech. Myslim, ze nekolik poslednich prispevku do news zatim
> : nedorazilo.
> :
>     O news branu se stara Petr Kolar, posilam mu kopii.
> Z me strany to vypada, jakoze clanky odchazi.

Opravdu, od 11.12. asi od 16 hodin brana nefungovala (mila vlastnost noveho
INN, ktery se po tvrdem restartu v urcitych pripadech zablokuje - navic ne
hned po startu, ale az kdyz dostane podruhe clanek, ktery uz ma ve spoolu,
ale ne v history souboru).

Dneska pred devatou jsem branu znovu rozjel - cili vcerejsi prispevky uz
by se mely sirit po news serverech.

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229