Samba - tisk "prazne" stranky

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 13 12:02:32 CET 2001

Preji dobry den...

> Nam to delalo pri tisku z Win take. Uz presne nevim co pomohlo, ale
> domnivam se ze v printcap parametr sf:

Dekuji za radu - zkusil jsem "suppress form feeds" - tedy parametr "sf"
pridat jak do printcapu pouzivaneho sambou, tak i do meho standardniho.
Bohuzel jsem si nepomohl. Nemuze byt figl jeste nekde jinde?
Tisk probiha na RAW, Samba by to mela snad "jen" predat do fronty, ale
prida se tam jeste ta volna stranka...
U inkoustovky mi to tak nevadi, horsi je to u laseru nebo u traktoru -
vracet stranku zpet je hrozne otravna cinnost.

S pozdravy
		J. Firt
-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz