diakritika v dosemu

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 13 13:02:21 CET 2001

On Wed, 12 Dec 2001, Vítek Gottwald wrote:

> Cau, vyresil uz nekdo problemy s diakritikou v dosemulatoru?
> uz jsem tu toho stravil par hodin, ale reseni nikde a na prepisovani fontu se necitim
> muze mi nekdo helfnout?
Mne stacilo nastavit v /etc/dosemu.conf polozku $_term_char_set = "latin2"
a ponechat $_layout = "auto"
S touto volbou se mi korektne zobrazuje cestina v programu Stereo 8.
Na prikazove radce DR-DOSu se mi ale cesky psat nedari. Ve Stereu cesky
pisu, ale zase se nemuzu dostat ke klavesam @ apod. (nepomaha ani ALT+64).
Jinak ten font je temer OK, az na "znaky" na tvorbu tabulek apod.
(tabulky a ruzne cary jsou tvoreny znaky +-|).
Kdyz byste mel nekdo reseni tohoto problemu, byl bych vdecny.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..