vyreseno: Samba - tisk "prazne" stranky

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:32:56 CET 2001

Dobry den,

> Zkus to takhle.
>         - obecne pro vsechny tisk.fronty raw v /etc/apsfilterrc povolit
>                 PRINT_RAW_SUPPRESS_FORMFEED="yes"

Tak tohle konecne pomohlo ;-)) Moc dekuji, usetril jste mi dalsi
testovani...

>         - toto lze i pro jednotlive tisk.drivery - /etc/apsfilterrc.*
> (napr.: apsfilterrc.deskjet - plati
>           pro vsechny fronty s driverem deskjet)

Priznam se, ze jsem nejdrive zkusil toto, ale to mi neslo... S sf
parametrem jsem si jiz hral, ale to se mi take nepodarilo.

>         - teoreticky to lze i pro jednotlive tisk.fronty parametrem sf: v
> /etc/printcap, ale to se mi nepodarilo 		    rozchodit

Jeste jednou dekuji za pomoc. Mejte se fajn.

						J. Firt

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz