Ericsson R320 pres Infraport

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:49:14 CET 2001

Roman Oswald napsal:
> Chtel jsem se zeptat, zprovoznil jste nekdo %subj??
> V Eriku je HW modem, mam stazene AT prikazy ve formatu pdf. Zatim se mi
> nepodarilo ani zprovoznit ten infrak. Mam Mandrake 8.1CZ, notebook Dell
> Latitude C500. Stacil by alespon postup nejak v bodech (jake balicky apod. )
> Jde mi o pristup k I-netu a pripadne odesil. sms a edit. SIM karty. Pod

inet by mel byt bez problemu, teda pokud sprovoznite IrDA. Ja jsem hledal
nejaky soft na obsluhu telefonu, ale ve zdrojakach/pro linux nic. Tak jsem
si rek, ze neco napisu, ale nejni cas  s tim neco delat. Asi zkusim gnokii.
Ericsson podporuje standardni AT prikazy, takze snad ...

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Robot101> GNU\Linux on Win32 systems