SuSE 7.3: Chyby

Libor Dub libor_dub na email.cz
Čtvrtek Prosinec 13 15:04:25 CET 2001

Díky za radu, bohužel to nebude můj případ. Podle zkušeností nejen mých ale i mých známých to nesouvisí s hardware (ten máme naprosto odlišný), ale přímo s distribucí SuSE 7.3. Ještě do aktualizace ve verzi 7.2 vše běhalo, po aktualizaci na 7.3 však YaST2 již instalaci z HDD nebere (odmítá "připojit" jakýkoli adresář, třeba i " / " !).

---
Počítačové překvapení pod Váš stromeček: http://www.gcsystem.cz/darecek
a k tomu knižní hit roku: http://www.stansemilionarem.com/vanoce