modul pro SuSE versus RedHat

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Čtvrtek Prosinec 13 17:03:05 CET 2001

Horák Daniel wrote:

> nemuze to byt verzi prekladace? gcc vs. kgcc

Hmm, ty stare problemy ? Nezda se mi to, kernel
je uz standardne prekladan gcc. Nevim samozrejme,
cim je prelozena ta binarni knihovna, ktera se s tim
nakonec linkuje, ale v ni se ten symbol nevyskytuje.
Ja uz na detailni zkoumani nemel nejak silu, bylo moc (malo)
hodin, treba se dnes dostanu dal, zkusim lezt vice do zdrojaku
a do hlavicek z kernelu ...

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz