Cestina + MySQL + Apache

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Čtvrtek Prosinec 13 17:05:44 CET 2001

Ross Jendrejcik wrote:

> Zdravim vsechny, mam takovy zajimavy problem se kterym si uz nevim
> rady ... pokusim se ho popsat.
>
> Jendoducha aplikace napsana v PHP, ktera do MySQL databaze uklada z
> odeslanych formularu do databaze polozky. Nicmene s nespravnou
> cestinou ... nebo spise s cestinou v rozkodovane podobe ...napr:
> ě?č?ěč?ř?ý&#345 ..
>
> Mam zkompilovanou MySQL s podporou cestiny ...
>
> natahuji ji s volbou:
> --default-character-set=czech
>
> a v PHP.ini mam:
> mbstring.internal_encoding=ISO-8859-2
> mbstring.http_input=ISO-8859-2
> [...]

Neni tam na ceste nejaky pomocny kodovaci modul (mod_csacek apod.) ?
Me v hledani pomahalo zapsat ten precteny string primo z php
do souboru, abych oddelil, zda je problem v na ceste (apache+php)
nebo v databazi (php+mysql).

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz