X cz_qwerty help

Šmol Robert smol na students.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 13 17:24:15 CET 2001

Zdravím všechny,

chtěl jsem se zeptat kde bych mohl dostat podrobnější informace o
nastavení a přepínání české-us klávesnice. Mám v XF86Configu nastaveno

Section "InputDevice"
   Driver        "keyboard"
   Identifier    "Keyboard[0]"
   Option        "Protocol"      "Standard"
   Option        "XkbKeyCodes"   "xfree86"
   Option        "XkbLayout"     "cz_qwerty"
   Option        "XkbModel"      "pc104"
   Option        "XkbOptions"    "grp:shift_toggle"
   Option        "XkbRules"      "xfree86"
EndSection

bohužel čeština mi funguje ok, ale po přepnutí pomocí shift+shift mi to
místo normálních us znaků začne psát asi takto :
ß?đjj^(3)1/4?}]?đ"\^(1)?^(3)}? ?łe]j??j"?
copak bych mohl mít špatně? lze také změnit způsob přepínání mezi
jednotlivými klávesnicemi?

děkuji mnohokrát

!!linux rullezz!!