Kmail & procmail? problem

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 13 22:30:53 CET 2001

Pavel Houdek wrote:

> Zdravim,

> :-(

> Nainstalil jsem uz ze zoufalstvi kompletni kde (z baliku kde) beze zmeny:-(
> Ted zkusim downgradnout jen kmail... a pockam...

> jestli je to bug tak se to myslim brzy opravi...  (asi bych to mel napsat na
> bugs.kde.org ale nejak to nechodi, necham to na rano...)

 SIGILL povetsinou znamena spis spatne prelozenou aplikaci nez chybu v ni.
Debian myslim preklada KDE s objprelinkem, ktery nekterym lidem zpusobuje
nestabilitu. Mozna by pomohlo zkusit, jestli to dela jen KMail a ostatni KDE
aplikace jsou v poradku, a taky prelozit KMail znova ze zdrojaku (netusim,
jak se pracuje s .deb a jestli to ma neco jako .src.rpm), kdyztak
zkontrolovat, ze configure script nezapina pouzivani objprelink.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli

Linux je hlavne o svobode a moznosti volby. Proto pouzivejte twm, xterm a sh.
Jen luseri pouzivaji nepouzitelne osklive nenazrane neefektivni prostredky;
twm, xterm a sh jsou nejlepsi a tomu, kdo to nechape, vysvetlete, ze je magor.