slackware a update baliku

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Prosinec 14 13:18:33 CET 2001

On Fri, Dec 14, 2001 at 11:21:50AM +0100, petrp na volny.cz wrote:
> Dobry den,
  Zdraviim,

> kdesi jsem se docetl, ze u Slackware distribuce zatim nejde updatovat probramove
  Pisatel byl mimo, nebo Slack ani nevidel.

> baliky a u dalsich distribuci, jako je RH a SUSE to lze. Coz jsem pochopil, ze
> pri nove verzi, je potom treba preinstalovat u Slackwaru system. Je tomu
> tak?
  Ne, to byl kec :-( Doporucuji cist nejake verohodnejsi clanky :).
  Dela se to prikazy installpkg,removepkg,upgradepkg,makepkg. Pokud mas treba
Slack 8 a chces updatovat posledni novinky, updatujes jednotlive balicky.
Nebo muzes tahat baliky z linuxmafie, nebo si je vytvaret.
  Akorat pozor, upgrade balicku muze sezrat konfiguraci! Pokud jsou jakekoliv
konfiguracni soubory v balicku, budou bez milosti presmahnuty.
  Postup je tedy:
  removepkg --warn
  (podivat se, co zarve a zalohovat)
  upgradepkg ...

> Petr
PS: Ja mel Slack 7, vetsina balicku je tam stejne vlastnich, akorat jsem
jich par upgradoval a mam Slack 8 (treba s novejsim ssh atd.)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz