Preklad jadra (new)

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Pátek Prosinec 14 13:18:10 CET 2001

Dobry den,

 Vcera jsem poprve zkousel prelozit jadro na RH 70CZ.
 Protoze je to na 200MHz Pentiu, nevim, jestli by tam dobre
 behalo posledni jadro jadro 2.4 tak jsem zkousel jadro
 2.2.19. Prekladano s gcc 2.96.

 make menuconfig
 make clean
 make bzImage (a zde se objevilo nekolik varovani o kterych
               nevim, co znamenaji)

warning: pasting would not give a valid preprocessing token.
warning: using '%ecx' instead of '%dx' due to 'l' suffix
warning: indirect lcall without '*'

Akce se dokoncila a vytvorila bzImage. (Ktere, kdyz jsem dal
do lilo.conf a po restartu vybral toto jadro, tak se opet
objevila nabidka lila. Proc ?)

Pote se nepodarilo asi provest:

 make modules

Jedine zmeny, ktere jsem provedl, ze v menuconfig jsem
zakazal nektere ovladace na HW, ktery nemam v pc.

Muzu se nekde docit, v cestine, jake nastrahy cihaji pri kompilaci ?
Jak reagovat na vyse uvedena hlaseni, nebot v cecku se moc nevyznam :-(

Dekuji za rady a linky.
S predvanocnim pozdravem

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem,
 se kterym nikdo nepocital a samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat,
 o vyjimkach zakonitosti nemluve.
 Murphy
___