X-win & Data transfer switch.

Martin Mihal mmihal na kiwwi.sk
Pátek Prosinec 14 17:18:49 CET 2001

> Zdravim,
>
>     Zacal som pouzivat Data transfer switch na prepinanie Monitora,
> Klavesnice a Mysi. Ak som prepinal medzi 2 windoze tak to behalo bez
> problemov. Bez problemov to bolo aj ked som prepinal medzi linux text
> consolami. Problem nastal ked som mal na Linux masine spustene X-ka. Pri
> spusteni X-iek behalo vsetko v poriadku, ale ked prepnem na inu masinu a
> potom spat na X-ka prestane mi fungovat Mys.
>
>     Nestretol sa s tym uz niekto ? Neviete ma niekto aspon nakopnut
spravnym
> smerom ?

Nebudte z toho smutny. Ja mam tento problem pri prepinani Win95 <-> Win98 (v
praci). Mys mam Genius s NetScrollom. W95 len nepodporuje netscroll a po
prepnuti na W98 nefunguje vobec mys. Musim ju pokazdej ozivit cez control
panel.
.. No a moja domneka (nebite ma ak sa mylim) je, ze by to mala riesit
funkcia "emulacia mysi a klavesnice" na prepinaci. Takyto switch je drahsi
ako obycajny, takze si radsej tuto informaciu overte. Ja som ju dostal od
obchodnika f. Roline ( www.roline.sk).
s pozdravom
Martin M.