PPPD a RH7.2

Pavel Stárek bwp na centrum.cz
Neděle Prosinec 16 02:00:38 CET 2001

Odpovida Martin

> 	Mam problem, ze po vytoceni a spojeni dostanu connect a misto
poslani
> overeni modem zavesi. Prosel jsem konferu, linux.melzer.cz atd.
Vyzkousel
Linux.melzer.cz mi byl velkym pomocnikem...

> kde co a porad stejny vysledek. Z windozi se na setejnem compu a
modemu
> pripojim (isp je Volny).
> Prikladam vypis options a pap, chap secrets. Poradte prosim
amaterovy -:)).

Vypis z meho options (typnul bych tam zakopanyho psa)

lock
ttyS1
115200
crtscts
noauth
nodetach
debug
defaultroute
name pels na razdva.cz
ipcp-accept-local
demand
idle 300
holdoff 10
connect 'chat "" ATZ OK ATB4 OK ATD0971101211 CONNECT'

Posledni radek je pro ISDN externi modem a pro analogovy modem
bude asi takto:

connect 'chat "" ATZ OK ATX3 OK ATDT<<cislo providera>> CONNECT'

K vasemu vypisu:

>192.168.10.1:192.168.10.2

Proc tohle? Vzdyt IP musi pridelit provider...

viz u funkčního spojení (např wvdial)
...# route -n

O autorizaci by se meli postarat PAP nebo CHAP takze bez User... a
Pswd...

> connect 'chat "" ATZ OK ATX3DT0971200111 CONNECT ""Username:meno
> Password:heslo ppp pppdefault'

Pro zprovozneni doporucuju drzet se linux.melzer.cz alespon pro
zacatek. Osvedcilo se mi to.

S pozdravem Martin.

-----
Udělějte si Vánoce podle svých představ s Losí soutěží.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://los.tiscali.cz