Editor Emacs a LaTex

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Prosinec 16 20:17:39 CET 2001

> ruznych
Nevim jak v rh 6.2, ale v zadnem hostoricky malo starem mandraku neni.
Podobne se jmenujici soubory jsou ovsem v balicku
auctex-10.0g-1mdk.noarch.rpm zkuste hledat ve sve distribuci podobny
balicek.

Gimpu,
> jinem.
Gimp podporuje celou radu formatu, ja naopak nevim nic o formatu .xcf. Muj
gimp (defaultni instalace podporuje formatu celou radu, z bitmapovych
namatku png, jpg, bmp....

Vas ohad je spravny
Zkusil bych
perl -MCPAN -e shell
i /Gimp/
install <vhodne vypadajiciho modulu, ocekaval bych neco jako Gimp>

> obrazky
Latex nepouzivam, zalezi jake formaty akceptuje. Obecne formaty .eps, .ps
jsou dobrou volbou. Z bitmapovych radeji neco bezztratoveho (tiff, bmp, gif)
pokud se budou latechu libit (urcite ano)
Vsechny zminovane by chodivy gimp mel podporovat.

---
Zdenek Mazanec