SWL2100 - wavelan

rad0 misovic rado na freejane.sk
Neděle Prosinec 16 17:03:54 CET 2001

Sice neskoro, ale predsa... Nestihal som citat maily :-(

On Mon, Dec 10, 2001 at 07:52:18PM +0100, d na d-c.sk wrote:
> Prevadzkujete niekto prosim Vas Samsung tejto triedy ? Jedna sa o model
> ktory ma ist rychlostou 11mbit. Potreboval by som zopar odpovedi na
> konkretne otazky.
>
> 1. ako je to s driverom ?

swldpc11_cs.o z www.magiclan.com (odporucam), alebo prism2cs.o z
www.linux-wlan.org. Treba prelozit kernel s wlan options, momentalne si to
nepamatam z hlavy ale mozem to pozriet, potom rozbalit driver do stromu
pcmcia-cs a prelozit ovladace.

> 2. je tato karta pouzitelna v AP mode ?

s ovladacom prism2cs

> 3. ako je to so stabilitou spojenia ?

som prave pripojeny cez taku kartu, tazko povedat. Zavisi to od typu anteny
a zarusenia v mieste spoja. Predsa len je to vo volnom pasme...
Co sa tyka nachylnosti na rusenie od pocasia, je to v pohode, len treba
dobre prichytit antenu, aby ju nezvrtol vietor :-)

				rad0

--

raTboy  --> rad0van misovic
Public key:

     1024D/3079CCFA 2001-03-03 rad0van misovic <rado na freejane.sk>
     Key fingerprint = 0159 7A31 F1E1 DA0F 2D1B  5F20 A9E1 850A 3079 CCFA

Daląí informace o konferenci Linux