Mountovani CD s UDF / ISO-9660

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Pondělí Prosinec 17 09:14:42 CET 2001

Hezky den.

Mountuji automaticky CD v GNOME pres udaje v /etc/fstab.
Ted jsem zjistil, ze Linux podporuje UDF :-)
No a tak jsem upravil /etc/fstab tak, ze jsem do radku pro cdrom zmenil sloupecek se souborovym systemem z
          ... iso9660 ...
na
          ... udf,iso9660 ...
jinak to zustava read only, nemam palicku, chci jenom cist.

K me velke radosti to funguje :-)
Ale stava se, ze to trva dost dlouho... Palim ta CD pod Win, a to pres Adaptec DirectCD drivery. Ty si vytvori malou iso9660 oblast pro autorun.inf a instalacni soubor pro win driver pro zpristupneni zbytku CD, ktery je jiz pod UDF.

Otazka zni: zvolil jsem dobre reseni modifikaci /etc/fstab? Pokud ne, jake reseni je lepsi? A lze mountovat jedno CD pod obema filesystemy? Tj. napr. v /mnt/cdrom budu mit iso9660 filesystem, zatimco v /mnt/udf budu mit udf filesystem *na tom samem CD*? Zkousel jsem pridat druhy radek, ale ten se nechytl (ani s /dev/cdrom, ani s /dev/hdd - to je fyzicky /dev/cdrom).

Diky za info.
Martin

---
Udělejte si Vánoce podle svých představ s Losí soutěží.
http://los.tiscali.cz/?hledej