KDE - velmi pomale spousteni koqueroru pri aktivnim dial up

Novogear novogear na novogear.cz
Pondělí Prosinec 17 14:05:26 CET 2001

Mam podobny problem, na SuSE 7.3 po aktualizaci na KDE 2.2.2 se
seznam souboru v Konqueroru pri prochazeni jednotlivych adresaru
zobrazi az cca po 4 sekundach. Ale je jedno jestli jsem pripojeny na
Internet nebo ne.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz