RH 7.2 a ifup, ifdown

Pondělí Prosinec 17 14:30:02 CET 2001

David Rohleder píše:
> Ahoj,
>
> da se nejak v RH 7.2 rict, ze se ma pri ifup a ifdown spustit nejaky
> mnou definovany skript?
>
> Dival jsem se do /sbin/ifup a tam to nejak nevypadalo.
	Nejlíp je to vidět z /etc/init.d/network.

> Chtel jsem na ifup spustit firewall a na ifdown ho zase
> vypnout.
>
> V RH se to dela pomoci umisteni skriptu do /etc/rc.d/init.d/ ?
	Jo a chkconfigem nebo jiným podobným nástrojem přilinkovat do
správných rc*.d, pokud to ma být jenom při změnách runlevelu, a ipchains
nebo iptables to takhle dělají. Jestli se to ale má dělat při každém
znovunahození rozhraní, tak k tomu je adresář /etc/sysconfig/network-scripts
a v něm třeba /etc/sysconfig/network-scripts/ifup-post.