Linux bez HDD (ne tak uplne)

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Pondělí Prosinec 17 14:16:44 CET 2001

Ahoj,

> No, odpoj disk a podivej se kdo dostane io error... A neodpal to.

Uz jsem to vyresil. Problem byl v tom, ze ackoliv bylo jeste nekolik
desitek mega volne RAM, pouzil se asi 1 MB diskoveho swapu.
# swapoff -a
to vyresilo.

> sync() to stejne roztoci.

Jasne, to je to, co jsem nazval zapisem "natvrdo". Navic nemyslim, ze by
moc programu explicitne provadelo sync(). Nebo se pletu?

Jinak diky za tip, noflushd je presne to, co jsem hledal... jeste
zainvestuji do dalsi RAM a uz budu uplne spokojeny. :-)))

Lada

--
Ladislav Strojil
MFF, Charles University in Prague