Jak nahodit modul cyclades hned po startu ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 17 15:11:45 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Pokud vite major a minor number, muzete pres alias definovat modul,
> ktery se bude natahovat... - inspirovat se muzete napr. u
> alias parport_lowlevel parport_pc nebo alias ethX cyclade

Nevite kde se to da nastudovat ? Jak se ma ten modules.conf vytvaret ?
Nejak jsem to nepochopil...

> 	BTW kdyz to chcete natahovat (cron pri unused Vam to stejne za 10 minut
> vyhodi'-)) pri startu, proc to rovnou nezakompilujete do jadra?

Protoze nechci pri kazdem updatu kernelu prekompilovavt jadro.
Prikaz rpm -Fvh kernel-2*.rpm je podle mne mnohem jednodussi.