Jak nahodit modul cyclades hned po startu ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 17 15:52:07 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> `man conf.modules` - RH 6.2.

Abych pravdu rekl, porad jsem neprisel na to co tam napsat aby se to
nahodilo pri startu :-( Kdyz je tam alias eth0 modul_karty tak pri
sahani na eth0 se natahne modul_karty. Ale ze bych tam nasel nejaky
priklad jak natahnout ciste nejaky modul bez externi zadosti, to jsem
tedy nenasel ....

Uvital bych priklad.

> 	??? A jste si jist, ze jadro, ktere s dotycnym modules nepocita ho
> zkousne? Resp. opacne - proc si tedy nestahnete krome jadra i nove
> moduly?;-)

Jak nepocita ? Ja mam nove RH jadro z baliku kernel-* samozrejme i s
funkcnim modulem cyclades.o ktery kdyz natahnu rucne po startu 'modprobe
cyclades' tak mi /dev/ttyCx funguji. No a ja bych chtel aby uz byl ten modul
natazeny kdyz se masina nastartuje.

I kdyz mozna si s tim lamu hlavu zbytecne - ted jsem zkusil spustit minicom
na /dev/ttyC4 a ten modul cyclades se dotahne sam. Stejne mne to ale zajima.