Display v X-win

Jiri Drasnar drasnar na mineral.cz
Pondělí Prosinec 17 16:05:51 CET 2001

Na hardware.penguin.cz mi před časem radili toto (treba vas neco napadne)
(8-) :
ATI Xpert na Play (Rage Pro PCI) se sama prepne na video výstup, pokud k ní
není pri zapnutí pocítace pripojen monitor, ale na video výstup neco ano
(zkoušel jsem jen kompozitní, s-video ne). X server to nejpíš prepne
zpátky, takže pokud o tom není nic v dokumentaci, podívejte se, jak se
prepíná na video (TV nebo jak se tomu vlastne nadává) u jiných karet, napr.
Matrox a zkuste to s tou ATInou. Asi to bude neco jako TVOut On.
*************
Hm, mam ATI 32MB AIW, a jestli se nepletu, tak aby to poustela do televize,
musi mit obn.f 50Hz. Takze, kdyz zapnu pocitac se zastrcenym TV-konektorem,
tak si karta nastavi tech 50Hz a je to na TV(na monitoru se to pozna tak,
ze se na to "neda divat"). Kdyz ale pak spustis X-ka, ty tu obnovovaci
frekvenci zmeni, takze to na telce neni videt. Tak to je u ATI AIW, ale
myslim, ze to tak maj vsechny ATIny.
*************
Podle toho co rikate, by mozna stacilo si nekde najit patricnou modeline a
tu pak propasovat do konfigurace Xwindows, aby se nastavilo rozliseni a
obnovovaci frekvence tak, jako to potrebuje ten tv vystup. Jenze jake je to
rozliseni a frekvence?
to rozliseni je a)640x480 nebo b)800x600 pri vetsim rozliseni by asi nebylo
v televizi videt celou plochu monitoru, nevim. No a ta frekvence je stejna
jakou ma telka, 50Hz .

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.307 / Virová báze: 168 - datum vydání: 11.12.2001