X + fonty

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pondělí Prosinec 17 19:10:38 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001, Zdeněk Sejček wrote:

> měl bych dotaz na fonty v X-kách. Upřímně mě děsí kvalita současných
> fontů (SuSE 7.1) v kódování ISO *-2. Lze sehnat nějaké, poprípadě nějak
> upravit ty stávající nedikritické na diakritické? Nějak jsem slyšel o
> použití *.ttf, ale nemám v tom jasno.

1. zkopírovat příslušné fonty z woken 2. v adresáři, kde jsou fonty
   provést "ttmkfdir > fonts.dir" eventuelně vyházet nepotřebné kódování
3. přidat cestu fontů do font serveru "chfontpath -a /usr/share/fonts/ttf"
   nebo ručně do /etc/X11/fs/config
4. restarovat fontserver "/etc/rc.d/init.d/xfs restart" a jede se

> Děkuji za nasměrování správným směrem ...
Není zač :)

MZ

--
 Miroslav Zidek