Internet pres mobil

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Prosinec 17 20:51:19 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 08:39:54PM +0100, David Jez wrote:
>   Technologie? No nezavidim tvym mobilnim sousedum na stejne BTSce. Tez bych te
> asi nemel rad... ;)
>   Jinak to pracuje (s)proste tak, ze se sezerou (2-4) timesloty a prenos se tim
> nasobi... jenze takovych chytraku se sem vejde malo. A na desitky chudaku,
> kteri chcou volat ostatnim vesele vanocni pozdravy se nedostane :-(

cetl jste muj nedavny email o pomalosti ssh? jeste nemam 100% jistotu,
ale vypada to na bud problem transcontinental linek, nebo proste jejich
pretizeni, kdy moje ssh potrebuje malo dat, ale rychle? browsici
uzivatele moc nepoznaji rozdil, ale ja temer nemohu pracovat. jejich
technologie omezuje mou. nemyslim, ze jsou chytraci a nebo si to o sobe
myslite, pokud surfujete?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487