Linux bez HDD (ne tak uplne)

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Prosinec 18 00:07:18 CET 2001

Martin 'Goran' Moravec wrote:

> To mi neoc pripomina, vivat magistrala u koleji 17.listopadu.

Vivat!!!

Ale treba ted (pulnoc) uz je z venku slyset jenom velmi malo, sem tam auto.
Ale mam pocitac od IBM a musim rict, ze ackoliv je to pomerne sunka, zdroj
a vetracek maji prvotridni. Zatim nejtissi ze vsech pocitacu, co jsem kdy
vlastnil (tenhle nevlastnim, mam ho od IBM pujceny :-)))

> Mam tu _velmi_ hlucny WD, ale jakmile otevru okno, neni slyset.
> btw. a co si poridit nejaky 486 notebook se sitovkou a zvukovkou
> ty jsou tiche a nejaky s odpalenym displejem van mozna i nekdo da.
>
> staci 486/100 a mpg123 na tom bezi.

Jeden stary 486/100 mam, ale problem je v tom, ze ma hrozne hlucny
harddisk. :-))))))

S pozdravem,
Lada

--