Red Hat nebo Mandrake

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Prosinec 18 06:46:23 CET 2001

:> > > Proc teda nezkusit obe dve distribuce a pak se rozhodnout?
:> > > Je to zalezitost jednoho dne na to, aby se dalo prozkoumat to, co je
:> > > potreba. Ted budou dlouhe Vanocni vecery, naprosto idealni cas...
:> >
:> > Mozno by sa tu nemal nikto nic pytat, lebo odpovede takehoto typu aj tak
:> > nepomozu, iba nadarmo zatazia mailserver.
:> >
:>
:> Jiste, nebo tu kazdy napise co pouziva a proc se mu libi zrovna to a to a
:> vyjde to uplne na stejno.

ked budeme filozofovat, tak sa nic nedozvie :-{)))

co tak na to ist takto:

JA pouzivam na linux staniciach 100% mandrake ( 6.0, 6.1, 7.2, 8.0, 8.1 )
ako kde a ako kedy ..

som s nim spokojny aj na Workstation ( zvycajne MDK 8.x ) aj na serveroch (
zvycajne MDK 7.2 )

dobra detekcia HW, dobra konfigurovatelnost ..

ale je to OSOBNY nazor ( predpokladam, ze o ten si stal )

:> Nevim proc pri dnesnich moznostech (rozumej snadneho ziskani CD) si to
:> lidi proste nezkusi? Ja vim, muze byt tezky pro nekoho udelat svoje
:> rozhodnuti, spolehat na jine je urcite snazsi.

mozno preto, ze na experimentovanie ie je cas, ked niektore veci clovek
zisti az po urcitej dobe pouzivania ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying