Posta - chyby v priloze

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Prosinec 18 07:50:15 CET 2001

Dobry den,

> Jo, chyby byly (v mém případě) v MIMEování na druhé straně - co tam je blbě
> jsem ale nezjistil. (neměl jsem snahu)

No ja som davnejsie riesil podobny problem (tiez som sa len dozvedel, ze mail
prisiel "zmreny" a nic viac) ale vyzera, ze to bol problem linky. Som na mikrovlnke
a provaider nemal na svojom mail serveri rychlostne obmedzenie na odchadzajucu
postu. Takze ak niekto poslal velky mail zodpovedne zahltil linku. No a este to
obcas zdvojovalo pakety.
Po odstraneni tychto problemov to zacalo chodit spravne...
A inak tiez to robilo v solupraci s istymi nemenovanymi produktami...

Vlado