Nespousti se init (RH 7.1 CZ)

Úterý Prosinec 18 09:54:38 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Michal Sojka wrote:

> potrebuji rozbehnout Linux na jednom pocitaci, ktery nema zadnou CD-ROM a
> disketovou mechaniku. Vzal jsem tedy hrad disk s instalaci RedHat Linuxu 7.1
> a dal ho do onoho pocitace. Kernel se nabootuje bez problemu a posledni
> zprava, kterou vypise je
>
> Freeing unused kernel memory: 212k freed

V systemu jsou pravdepodobne knihovny pro novejsi verzi procesoru.
Musite vratit disk do starsi masiny a nainstalovat knihovny (asi pro 386),
tj. neco jako:

rpm -Uvh --force glibc-*i386*

Zamenu muzete udelat take pomoci rescue rezimu.

Zkuste nabootovat staticky shell, ten bude fungovat (ale jine prikazy uz
zase ne, protoze budou lezt po glibc). Do LILO napiste:

linux init=/bin/ash.static

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz