linux predstavovani v televizii

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Prosinec 18 10:00:47 CET 2001

> Ze by byli na Slovensku dale nez v CR? (zvlast ted po volbach :)

no ono z volbami to asi nema vela spolocneho. ale dalej asi niesme ked
si vezmes pocet web serverou a ich OS tak mate podstatne viac (aj
percentualne) linuxou.

> Ja jsem zatim podobnou vec nezaregistroval, pokud se obecne o Unixu
> mluvilo tak snad pouze ve spojeni s hack/crackovanim.

no ja som to zapol pri konci akurat ukazovaly nejaky prehravac divX-ov
a  mpegov a potom ukazaly xmms. na konci povedaly nieco v zmisle ze to
co sme vydeli bol RH a ze je vhodni aj pre zecinajucich uzivatelov.

> Pravda, televizi nejak zvlast nesleduju, az na Pratele :))

ty ma uz prestaly bavyt :( takze ked tak akurad simsnovy a cerveny
trpazlik
--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"