Nevite kde stahnoiut mini ditribuci s podporou wavelan ????

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 18 10:45:32 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Jaroslav Pech wrote:

> Dobry den,
>
>    hledal jsem na Internetu, bohuzel nic takoveho nemohu najit.

Pan Patka na linux.mikroservis.cz pise:
* - pro linuxové routery používám peeweelinux. Je postaven na RH6.2 a
používá běžné rpm-balíky, takže se dá velice jednoduše rozšiřovat.  Přitom
zůstává paměťově nenáročný. Já například po bootu z 4MB flash-disku
používám pro konfigurace editor joe a jako shell mám bash (žádný ee a
ash.....)
www.peeweelinux.com
Nevim, jestli tato distribuce bude splnovat vase pozadavky, ale minimalne
to je dobry tip...

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..