Pripojeni firmy k internetu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Prosinec 17 21:55:13 CET 2001

Kučera Petr wrote/napsal:

: Dobry den,
:
: Resim ted otazku jak pripojit jednu firmu pres ISDN komutovane
: pripojeni k internetu a rad bych se zeptal jestli někdo neco podobneho
: jiz delal.Jde mi o to jakym zpusoben delat postu,me napada jen qmail +
: serialmail,na servru udelat SMTP+POP3,jakym zpusobem se budou klienti
: (win98) dostavat na internet a jakym zpusobem budou stahovat postu..

   Přesně tak - qmail+serialmail+vpopmail + troška vlastního hackování
(dá se bez toho obejít, já jsem to musel udělat, protože to mělo být
zpětně kompatibilní se stávajícím sendmailem). Udržuje se to narozdíl
od MS řešení samo.
   Dá se udělat dial on demand, případě jednoduché klikací ovládání.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >