Re: Konfigurace obrazovky v nouzovém režimu

Libor Dub libor_dub na email.cz
Úterý Prosinec 18 14:56:11 CET 2001

Když jsem psal o nouzovém režimu, myslel jsem tím spuštění z nouzové diskety, z niž jde bootat po vložení bootovací a odsouhlasení příslušných voleb v menu bootvací diskety.
Co se týče bootování z konzoly, pokud jsem měl "remountnout" disky, tak jsem to opravdu udělal špatně. já zadal pouze "mount /dev/hda8" apod. Budu si to pamatovat. Možná bych ještě uvítal komentář, čím se Vámi uvedený příkaz vlastně liší od normálního připojení disku (kromě parametru read-write).
Zdraví Oak

> --
> bye
>
> Vanous
> Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
> Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
> vanous na penguin.cz                .. \        /...
> http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
> Angus, Ontario, CA               ...... / .......
> Registered linux user #217487

---
Setřete si svého losa a nejlepší vánoční dárky Vám budou říkat „Pane“!
http://los.tiscali.cz/?hledej