Gimp - kreslení vektorových entit

Libor Dub libor_dub na email.cz
Úterý Prosinec 18 16:04:29 CET 2001

Když jsem zpozoroval diskuzi o dávkování v Gimpu, napadlo mě zeptat se i na následující:
Existuje nějaký plug-in do Gimpu, který by dovoloval alespoň kreslení základních vektorových entit přímo v Gimpu? Moc mi to chybí, a i když i ve Woknech jsem před časem využíval kombinaci dvou programů (vektorovej/bitmapovej editor), vše v kupě by bylo šikovnější. Navíc v Linuxu se mi žádnej vektorovej editor nezamlouvá (Sktetch /asi nejlepší/, vektorovej editor z balíku KOffice, QCAD /to už je trochu o něčem jiným, ale dá se/,...).
Zdraví "Oak"

---
Udělejte si Vánoce podle svých představ s Losí soutěží.
http://los.tiscali.cz/?hledej