Re: OT:Gimp - kreslení vektorových entit

Libor Dub libor_dub na email.cz
Úterý Prosinec 18 16:57:59 CET 2001

> V konvi linux je to OT, sorry, ale jinak vektory+bitmapy umi Paint Shop Pro.
> LK

Plug-in Gimpu GFIG jsem si stáhl, vypadá to nadějně.

OT je bohužel příliš krátký název, na to abych to našel
třeba za pomocí Yahoo (hora odkazů do nikam). Ani na
http://apps.kde.com/ jsem nepochodil o nic líp. Chtělo
by to plný název programu, a možná ho trochu charakterizovat.
Zdraví Oak

P.S.: V PSP jsem dělal kdysi, v pětce. Nová sedmička už mě
tak nenadchla (tváří se že umí hodně i do objektů a vektorů,
ale mě se zdálo, že se dvouma specializovanýma programama
udělám víc a jednodušeji), navíc už ve Woknech nedělám.
Když jsme u Woken, měl jsem kdysi doma 30-ti denní shareware
Microsoft PhotoDraw, a věřte nevěřte, na webovou grafiku
to bylo skvělý (jen ty nároky na HW a cena - klasickej majkrosft)

---
Teď, když se pase, je ta pravá chvíle! Setři losa a vyhraj!
http://los.tiscali.cz/?hledej