Tato konference

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Prosinec 18 17:10:41 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Pavel Janík wrote:

>    From: Tomas Valousek <xvalous na pluto.pslib.cz>
>    Date: Tue, 18 Dec 2001 16:24:38 +0100 (CET)
>
> Zdravím,
>
>    > Zadny takovyto mezixicht neexistuje a pokud vim, tak jediny postovni
>    > klient, ktery zobrazuje zpravy po threadech je mutt.
>
> nevíte. Každý *rozumný* e-mailový klient umí thready.
Nevim, to mate pravdu, ale slovo "kazdy rozumny" mi taky neprijde prilis
objektivni. Mohl byste prosim vyjmenovat nektere klienty, ktere umoznuji
zobrazovat zpravy po threadech a klienty, ktere toto neumoznuji? Ja si
myslim, ze do kategorie rozumnych klientu spadaji i nekteri klienti, ktere
zpravy neumeji zobrazovat po threadech.

>    > PS: ja pouzivam pine, tam staci drzet klavesu D a mate konferenci
>    > prectenou taky dost rychle ;-)
>
> No a to nejde v pine zrušit všechno, co přišlo z linux@ jednou kombinací
> kláves?
Nevim, to jsem nikdy nepotreboval :-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..