fetchmail - kdy skoncil?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Prosinec 18 18:24:36 CET 2001

On Tue, Dec 18, 2001 at 09:56:37AM +0100, David Tok wrote:
> On Mon, 17 Dec 2001, radek zalesak wrote:
>
> :Zdravim,
> :
> :potrebuji v crontabulce po dokonceni fetchmailu, spustit
> :pro lokalni rozdistribuovani posty sendmail.
>
> Z cronu spoustet script:
>
> --------------------8<------------------
> #!/bin/bash
>
> fetchmail
> rozdistribuovanivsechmajlu
>
> --------------------8<------------------

Možná mě někteří sežerete, já ten sendmail spouštím (resp. ho
budím) přímo z fetchmailu po výběru poslední schránky. Fetchmail
mi buď běží v cyklu jako démon, anebo po ukončení sendmailu
zavěsí.

Jsem na dial-upu a nemohu si tuto kombinaci vynachválit. wvdial
spouštím crontabem nebo ručně, ip-up mi aktivuje nejprve sendmail
a pak fetchmail.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal