redhad 7.1 + Ntfs

valter valter na atlas.cz
Úterý Prosinec 18 21:26:48 CET 2001

> Politika RH je takova, ze za svuj produkt ruci jako firma. Pokud neco
> nefunguje, slouzi Bugzilla k tomu, aby to RH mohli opravit. Maji na to
> vyclenene vyvojare a maji smlouvy s jinymi firmami, ze jejich produkt
> _funguje_ tak, jak je dodan. Je to proste firemni strategie.

Teraz neviem, kto to ma na svedomi (aby som neplakal na zlom hrobe), ci
je to RedHat, RH-cz alebo Computer-press. Ale slavne 7-CD balenie
RH7.1cz akosi nechce spolupracovat s TV kartou (bt878).
Experimentovanim  som zistil, ze je za tym XFreee86-4.0.3-5.
Vsetko je v poriadku, len obraz z xawtv je 3-krat vedla seba (brazy
obshuju 1/3 riadkov a ciastocne sa prekryvaju)

O pouzitelnosti X a jeho driverov pre GL tiez dost vazne pochybujem,
tuxracer sa zobrazoval takou rychlostou, ze Povray by to zvladol
rychlejsie aj s fotorealistickym renderingom.

Nespravne zobrazovanie xawtv ma dost zerie, lebo pri pachani blbosti v
Povray a Gimp zvyknem mat pustenu niekde v kutiku pracovnej plochy TV a
kanal Spectrum.

i440BX, Dual P3, 512MiB, Matrox G400DH, bt878
RH 7.1cz (instalnuty nacisto - format /)

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe