Tato konference

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 18 23:17:14 CET 2001

On Tue, Dec 18, 2001 at 07:09:20PM +0100, Miroslav Petricek wrote:

> Bezva nápady. Máte pravdu, zrealizujte je a pošlete Yenyovi, jsem
> si jistý, že vás neodmítne.

index temat...myslite si, ze by se to dalo zautomatizovat? delat to
jinak, nez manualne? kdyz vidim ke konferenci l-k jeste kernel traffic,
volunteers, kteri to delaji, tak si rikam, ze to asi nejde...navic s
nasimi nabodenicky...i kdyz ty by se daly odstranit ;)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487