rh7.2, divx a prehravac v .rpm

Stanislav Musil DiS. musil na sm-net.cz
Středa Prosinec 19 00:41:16 CET 2001

Mě osobně fungoval MPlayer výborně, zkoušel sem verzi 0,50 nebo 0,53.
Jediné co mi nefungovalo byly titulky, chyběl mi totiž font :(
jinak můžu doporučit i LAMP umí taky DivX, když se dohrají DLL soubory z
WIN.

Možná kdybys napsal co přesně nepodařilo tak by se to dalo vyřešit.

"Frank J. Tomes" <frank na juristic.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3c15d3ec.6719839 na news.zcu.cz...