Pouze TTF fonty v X?

Lubor Kolar lubork na porcus.cz
Středa Prosinec 19 08:26:05 CET 2001

Jak jsem popisoval v mem minulem prispevku, nainstaloval jsem si do Xek TTF
fonty. Docela rad bych docilil toho, aby mi system pouzival pouze tyto TTF
fonty, protoze mi staci a ty dodavane se systemem (MDK8.1) mi prijdou
priserne (a nefunguje ~c s antialiasingem).
Zkousel jsem psi kusy, az jsem dosel k tomu, ze mi staci krome TTF fontu mit
v ceste pro xfs uz jen ten adresar (neco)/misc. Pokud jsem se ale pokusil
zrusit ten, skoncil jsem, protoze system hleda font Fixed a ten nenajde.
Pokusil jsem se v font.alias udelat alias pro Fixed na Courier New, ale nejak
se to nepovedlo, protoze to hlasilo porad stejnou vec (nelze najit font
fixed).
Moje otazka tedy zni: lze docilit %subj%? Jak udelat aliasy na TTF pro
Helveticu a pro Fixed? Zkousel jsem ruzne manualy, doc/x-fonts-howto apod.,
ale tam jsem nic takoveho nenasel nebo jsem to udelal blbe.
Diky
--
LK