Pripojeni firmy k internetu

Erich Vinclav vinclav na ives.vs.sk
Středa Prosinec 19 08:59:54 CET 2001

Dobry den,

preco si nezaobstarate ISDN router? Dobre skusenosti mam napr. s Vigor 2000.
Netreba vam ziadne pocitadlo, ma to 8 portovy hub, podporuje NAT a odber
(elektriky) ma urcite mensi ako PC. Myslim, ze za 10000Sk je to omnoho lepsie
riesenie. A kedze ma svoj system zalozeny na Linuxe, mozme byt happy... ;)

D?a Po 17. December 2001 18:05 ste napísali:
> Dobry den,
>
> Resim ted otazku jak pripojit jednu firmu pres ISDN komutovane pripojeni k
> internetu a rad bych se zeptal jestli n?kdo neco podobneho jiz delal.Jde mi
> o to jakym zpusoben delat postu,me napada jen qmail + serialmail,na servru
> udelat SMTP+POP3,jakym zpusobem se budou klienti (win98) dostavat na
> internet a jakym zpusobem budou stahovat postu.
>
> Za jakekoliv info predem dekuji.
> PS:Samozrejmne ze jsem te firme mohl ric,ze to udelame na M$ produktech,ale
> M$ mam uz plne zuby.

To je predsa nepodstatne... Urobte to na tom, s cim viete robit... Najlepsie
je vsak pouzit vyrobok urceny priamo na taketo pouzitie a to MS nie je...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice